Deprecated: Cannot use "parent" when current class scope has no parent in /home/newtele/nortel.com.ua/www/administrator/components/com_fields/helpers/fields.php on line 608

 

Call Center

 

Центр обробки викликів, це гнучкий додаток який добре масштабується. Він здатний задовольнити Ваші бізнес процеси сьогодні і завтра!

 

Основні характеристики і переваги:   

  • Центр обробки викликів підтримує SIP телефони та UNIStim телефони Nortel.
  • Масштабованість - підтримує від 10-250 операторів.
  • Віртуальний мережевий центр обробки викликів - дозволяє підключати кращих операторів, незалежно від того, де вони знаходяться, в головному офісі, філії або вдома.
  • Маршрутизація на основі професійних навичок - виклик потрапляє до операторів, які найкращим чином підходять для обробки даного виклику.
  • Підключення до декількох черг - підвищує продуктивність забезпечуючи операторів інформацією, необхідною для ефективної обробки різних типів викликів.
  • Переповнення черг і балансування навантаження - дозволяє реагувати на коливання кількості викликів, автоматично підключаючи додаткових операторів, коли перевищені певні пороги.
  • Інтегровані медіа ресурси - вбудований IVR і перетворення тексту в мову.
  • Контроль якості обслуговування - адміністратор може прослуховувати розмову операторів, не будучи почутим сторонами, які беруть участь у розмові.
  • CTI інтерфейс - інтеграція баз даних і корпоративних додатків з Центром обробки викликів.
  • Звіти - в режимі реального часу і історичні звіти.