Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net

 

Звіти центру обробки викликів (Call Center Reporting) - це система моніторингу та звітності. Пакет Call Center Reporting це програма, яка дозволяє отримувати звіти про діяльність центру обробки викликів. Звіти генеруються і фільтруються по чергах, операторам і періодам дати / часу, показуючи Вам детальну працю центру обробки викликів.

За допомогою Call Center Reporting ви можете побачити:

  • Прийняті виклики.
  • Виклики що без відповіді або ті що не відбулися.
  • Входи операторів в систему і їх виходи із системи, а так само паузи в роботі.
  • Розподіл дзвінків згідно з різними критеріями: черги, час та діапазони дат.
  • Перегляд в режимі реального часу стану черг і викликів що очікують.

        Звіти можуть бути отримані, в той час як контакт-центр знаходиться в робочому стані. Ви можете бачити, що відбувається в реальному часі практично без затримок.

        Можливо створювати облікові записи користувачів з обмеженими повноваженнями. Ви можете надати доступ до певних черг або операторам для керівників контакт центру або користувачів. Ви також можете експортувати дані в csv файли або PDF документи для аналізу.

    Переваги:
  • Допомагає поліпшити час відповіді оператора і продуктивність центру обробки викликів.
  • Зменшує пропущені дзвінки клієнтів.
  • Покращує якість обслуговування клієнтів.
  • Допомагає визначити вимоги до підготовки окремого оператора.
  • Дозволяє швидко реагувати і вживати заходів, використовуючи звіти в режимі реального часу і графічні звіти операцій центру обробки викликів.