Звіти центру обробки викликів (Call Center Reporting) - це система моніторингу та звітності. Пакет Call Center Reporting це програма, яка дозволяє отримувати звіти про діяльність центру обробки викликів. Звіти генеруються і фільтруються по чергах, операторх та періодх дати / часу, показуючи Вам детальну продуктивність центру обробки викликів.
За допомогою Call Center Reporting ви можете побачити:
- Прийняті виклики.
- Виклики що без відповіді або ті що не відбулися.
- Входи операторів в систему, їх виходи із системи, а так само паузи в роботі.
- Розподіл дзвінків згідно з різними критеріями: черги, час та діапазони дат.
- Перегляд у режимі реального часу стану черг і викликів що очікують.
Звіти можуть бути отримані, в той час як контакт-центр знаходиться у робочому стані. Ви можете бачити, що відбувається у реальному часі практично без затримок.
Можливо створювати облікові записи користувачів з обмеженими повноваженнями. Ви маєте можливість надати доступ до певних черг або операторів для керівників контакт центру або користувачів. Ви також маєте можливість експортувати дані в csv файли або PDF документи для аналізу.
Переваги:
- Допомагає поліпшити час відповіді оператора та продуктивність центру обробки викликів.
- Зменшує пропущені дзвінки від клієнтів.
- Покращує якість обслуговування клієнтів.
- Допомагає визначити вимоги до підготовки окремого оператора.
- Дозволяє швидко реагувати та вживати заходи, використовуючи звіти у режимі реального часу і графічні звіти центру обробки викликів.