Звіти центру обробки викликів (Call Center Reporting) - це система моніторингу та звітності. Пакет Call Center Reporting це програма, яка дозволяє отримувати звіти про діяльність центру обробки викликів. Звіти генеруються і фільтруються по чергах, операторх та періодх дати / часу, показуючи Вам детальну продуктивність центру обробки викликів.

За допомогою Call Center Reporting ви можете побачити:

  • Прийняті виклики.
  • Виклики що без відповіді або ті що не відбулися.
  • Входи операторів в систему, їх виходи із системи, а так само паузи в роботі.
  • Розподіл дзвінків згідно з різними критеріями: черги, час та діапазони дат.
  • Перегляд у режимі реального часу стану черг і викликів що очікують.

        Звіти можуть бути отримані, в той час як контакт-центр знаходиться у робочому стані. Ви можете бачити, що відбувається у реальному часі практично без затримок.

        Можливо створювати облікові записи користувачів з обмеженими повноваженнями. Ви маєте можливість надати доступ до певних черг або операторів для керівників контакт центру або користувачів. Ви також маєте можливість експортувати дані в csv файли або PDF документи для аналізу.

    Переваги:
  • Допомагає поліпшити час відповіді оператора та продуктивність центру обробки викликів.
  • Зменшує пропущені дзвінки від клієнтів.
  • Покращує якість обслуговування клієнтів.
  • Допомагає визначити вимоги до підготовки окремого оператора.
  • Дозволяє швидко реагувати та вживати заходи, використовуючи звіти у режимі реального часу і графічні звіти центру обробки викликів.