Deprecated: Cannot use "parent" when current class scope has no parent in /home/newtele/nortel.com.ua/www/administrator/components/com_fields/helpers/fields.php on line 608

             Анонс компанії Avaya про припинення продажу та підтримки АТС CS1000 (Nortel Meridian 1) ставить клієнтів, які використовують ці АТС, і які планують їх подальший розвиток, перед одним вибором - заміна на іншу платформу.

Раніше ВАТС Meridian 1 та CS1000 вироблялись компанією Nortel і були відомі своєю функціональністю та надійністю. Периферійне та кінцеве обладнання цих ВАТС ще зовсім далекі від вичерпання свого ресурсу. Однак, впровадження уніфікованих комунікацій та нових можливостей вимагає переорієнтування на інші платформи.

Перехід на іншу платформу являє собою цілий ряд проблем для власника CS1000.

Окрім заміни основної платформи (нові сервери, шлюзи, програмне забезпечення, засоби керування), перехід вимагає також значних інвестицій в кінцеве обладнання – настільні телефони та інші пристрої.

            Велика кількість організацій має значний парк цифрових телефонів Nortel та/або IP-телефонів Nortel, котрі не підтримуються іншими виробниками. Враховуючи той факт, що майже половина вартості переходу на нову платформу стосується заміни телефонних апаратів та периферії, що з ними пов’язана, такий перехід може бути фінансово-неможливим для організації.

            У випадку заміни телефонних апаратів на нові іншого виробника, необхідно буде проводити додаткові навчальні заходи для кінцевих користувачів по роботі з ними. 

 Не слід забувати про операційні витрати, необхідні для впровадження нової платформи (час співробітників, вартість обслуговування обладнання, послуги підрядників, курси та сертифікації).

Враховуючи вищенаведені аспекти, які ускладнюють/унеможливлюють перехід на нову платформу, наша компанія розробила програму модернізації ВАТС Meridian 1 та CS1000 в систему уніфікованих комунікацій, яка побудована на базі відкритої платформи Asterisk.

Така міграція відбувається зі збереженням всього кінцевого (телефонів) та периферійного (плати цифрових та аналогових абонентів) обладнання!

Ця програма є дуже привабливою в фінансовому плані.

Основні задачі, які реалізуються в нашій програмі:

 ·        Збереження периферійного обладнання АТС;

·        Кабельні системи та кросове обладнання не потребують модернізації та змін;

·        Подовження життєвого циклу цифрових та IP-телефонів, які не можуть бути сумісними з SIP;

·        Побудова справжнього SIP-рішення;

                    ·        Дістанційна співпраця;

·        Впровадження уніфікованих комунікацій (голосова пошта, факс-сервер, інтелектуальні автовідповідачі, синтез та розпізнавання мови, великі аудіо та відео конференції, екстрене оповіщення та інформаційні повідомлення) та інтелектуальної маршрутизації викликів;

·        Впровадження контакт центру для роботи з клієнтами;

·        Інтеграція з системами взаємодії з клієнтами (CRM) та фінансового обліку;

·        Забезпечення розвитку рішення, завдяки використанню відкритої платформи Asterisk;

·        Використання корпоративної мережі для побудови своєї хмарної інфраструктури;

·        Забезпечення мобільності користувачів;

·        Підтримка інтелектуальних пристроїв (PC / MAC, планшет або смартфон на iOS або Android);

·        Відеозв’язок або спільна робота;

·        Підтримка розширеного обміну повідомленнями.

Open Source проект Asterisk активно розвивається завдяки світовому співтовариству. Велика кількість додатків, які використовуються в Asterisk, відсутні в продуктах інших виробників, або їхня реалізація вимагає значних фінансових витрат.

           

Технічні деталі програми залежать від існуючого обладнання та програмного забезпечення, яке на сьогодні використовує Ваша організація.

Про всі технічні аспекти модернізації Вашої ВАТС в систему уніфікованих комунікацій Ви можете дізнатись, якщо звернетесь до наших технічних спеціалістів