Центр обробки викликів, це гнучкий додаток який добре масштабується. Він здатний задовольнити Ваші бізнес процеси сьогодні і завтра!
Звіти центру обробки викликів (Call Center Reporting) - це система моніторингу та звітності. Пакет Call Center Reporting це програма, яка дозволяє отримувати звіти про діяльність центру обробки викликів.
TAPI Service Provider це драйвер, який дозволяє додаткам Microsoft TAPI обмінюватися даними з сервером Asterisk. Після установки на комп'ютер з Microsoft Windows, користувач може ініціювати вихідні виклики та управляти ними з використанням Microsoft Outlook, Microsoft Dialer або будь-яким іншим TAPI сумісним додатком. Додатково TAPI сумісні додатки також підтримують прийом та обробку вхідних дзвінків з інформацією про абонента. TAPI додатки можуть використовувати цю інформацію, щоб відкрити спливаюче вікно, яке відображає інформацію про абонента.