task

Система екстреного оповіщення призначена для здійснення оперативного голосового оповіщення персоналу про надзвичайні ситуації, при пошукових та аварійно-рятувальних роботах, заходах з цивільного захисту, а також в інших випадках, передбачених технологічними процесами. Оповіщення виконується через телефонну мережу шляхом автодозвону по телефонним номерам абонентів.

Основні Технічні параметри системи оповіщення:

  • Клієнт-серверна технологія;
  • Зручний та зрозумілий для користувача інтерфейс адміністрування;
  • Інтерфейс системи українською мовою;
  • Зберігання інформації про всі зміни даних, які зроблені користувачами;
  • Сумісність з програмними та апаратними засобами, які вже є наявні;
  • Розмежування доступу до функціональних інтерфейсів адміністратора та користувача;
  • Забезпечення цілодобової роботи в черговому режимі;
  • Можливість здійснення не менш ніж 100 одночасних викликів;
  • Адміністратор створює і встановлює необхідні права для користувачів, які в даній системі є ініціаторами оповіщення. Також адміністратор встановлює параметри оповіщення (кількість повторів автодозвону, в разі зайнятості або не відповіді абонента, час між повторами).
  • Доступ до функцій адміністратора та користувача системи здійснюється з застосуванням логіну і паролю, або з застосуванням PIN коду (телефонний інтерфейс), який передбачає однозначну ідентифікацію;
  • Користувач системи оповіщення має доступ до функцій підготовки голосового повідомлення задачі оповіщення, редагування списків оповіщення, звіту оповіщення;
  • Запуск завдань оповіщення відбувається за допомогою інтерфейсу користувача або шляхом виклику на спеціальний номер системи оповіщення та подальшої авторизації шляхом введення DTMF паролю;
  • Система не має обмежень щодо кількості створюваних списків оповіщення та кількості абонентів в них;
  • Адміністратор формує список контактів, з якого потім формуються списки оповіщення. Кожен запис містить ПіБ, посаду, відділ та до 3-х номерів телефонів. Підтримується імпорт та експорт списків оповіщення в форматі xls (xlsx)
  • В списку оповіщення до контакту додається пріоритет в завданні на оповіщення;
  • В разі не можливості з'єднання по першому номеру телефону контакту, виклик відбувається на другий номер, а потім на третій номер;
  • Пошук-фільтр (вибірка) по всім полям бази даних;
  • Можливість завдання пріоритету здійснення викликів;
  • Підтвердження абонентом факту прослуховування повідомлення здійснюється шляхом введення DTMF команди;
  • Запис голосового повідомлення здійснюється через мікрофон, підключений до персонального комп’ютера (ПК) користувача, або за допомогою телефону, шляхом виклику на спеціальний номер системи оповіщення та подальшої авторизації шляхом введення DTMF паролю;
  • Звіт результатів оповіщення надає повну картину про те, хто з контактів і коли отримав оповіщення, підтвердив чи ні отримання. Також видається статистична інформація в кількісних та процентних значеннях про кількість контактів які були зайняті чи не відповіли, підтвердили чи ні отримання. Підтримується експорт звіту оповіщення в формат xls (xlsx);
  • Звіт результатів оповіщення надається в інтерфейсі користувача і додатково відправляється на e-mail користувача, по закінченню завдання;
  • О закінченні завдання оповіщення, користувач інформується по телефону.