Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net

Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net

task

Система екстреного оповіщення призначена для здійснення оперативного голосового оповіщення персоналу про надзвичайні ситуації, при пошукових та аварійно-рятувальних роботах, заходах з цивільного захисту, а також в інших випадках, передбачених технологічними процесами. Оповіщення виконується через телефонну мережу шляхом автодозвону по телефонним номерам абонентів.

Основні Технічні параметри системи оповіщення:

  • Клієнт-серверна технологія;
  • Зручний та зрозумілий для користувача інтерфейс адміністрування;
  • Інтерфейс системи українською мовою;
  • Зберігання інформації про всі зміни даних, які зроблені користувачами;
  • Сумісність з програмними та апаратними засобами, які вже є наявні;
  • Розмежування доступу до функціональних інтерфейсів адміністратора та користувача;
  • Забезпечення цілодобової роботи в черговому режимі;
  • Можливість здійснення не менш ніж 100 одночасних викликів;
  • Адміністратор створює і встановлює необхідні права для користувачів, які в даній системі є ініціаторами оповіщення. Також адміністратор встановлює параметри оповіщення (кількість повторів автодозвону, в разі зайнятості або не відповіді абонента, час між повторами).
  • Доступ до функцій адміністратора та користувача системи здійснюється з застосуванням логіну і паролю, або з застосуванням PIN коду (телефонний інтерфейс), який передбачає однозначну ідентифікацію;
  • Користувач системи оповіщення має доступ до функцій підготовки голосового повідомлення задачі оповіщення, редагування списків оповіщення, звіту оповіщення;
  • Запуск завдань оповіщення відбувається за допомогою інтерфейсу користувача або шляхом виклику на спеціальний номер системи оповіщення та подальшої авторизації шляхом введення DTMF паролю;
  • Система не має обмежень щодо кількості створюваних списків оповіщення та кількості абонентів в них;
  • Адміністратор формує список контактів, з якого потім формуються списки оповіщення. Кожен запис містить ПіБ, посаду, відділ та до 3-х номерів телефонів. Підтримується імпорт та експорт списків оповіщення в форматі xls (xlsx)
  • В списку оповіщення до контакту додається пріоритет в завданні на оповіщення;
  • В разі не можливості з'єднання по першому номеру телефону контакту, виклик відбувається на другий номер, а потім на третій номер;
  • Пошук-фільтр (вибірка) по всім полям бази даних;
  • Можливість завдання пріоритету здійснення викликів;
  • Підтвердження абонентом факту прослуховування повідомлення здійснюється шляхом введення DTMF команди;
  • Запис голосового повідомлення здійснюється через мікрофон, підключений до персонального комп’ютера (ПК) користувача, або за допомогою телефону, шляхом виклику на спеціальний номер системи оповіщення та подальшої авторизації шляхом введення DTMF паролю;
  • Звіт результатів оповіщення надає повну картину про те, хто з контактів і коли отримав оповіщення, підтвердив чи ні отримання. Також видається статистична інформація в кількісних та процентних значеннях про кількість контактів які були зайняті чи не відповіли, підтвердили чи ні отримання. Підтримується експорт звіту оповіщення в формат xls (xlsx);
  • Звіт результатів оповіщення надається в інтерфейсі користувача і додатково відправляється на e-mail користувача, по закінченню завдання;
  • О закінченні завдання оповіщення, користувач інформується по телефону.

Для використання функції зворотний виклик заповніть наступну форму

Зворотний виклик



Щоб зателефонувати нам за допомогою технології WebRTC натисьніть кнопку

 

 

Центр обробки викликів

Центр обробки викликів, це гнучкий додаток який добре масштабується. Він здатний задовольнити Ваші бізнес процеси сьогодні і завтра!

 

Звіти центру обробки викликів  

Звіти центру обробки викликів (Call Center Reporting) - це система моніторингу та звітності. Пакет Call Center Reporting це програма, яка дозволяє отримувати звіти про діяльність центру обробки викликів.

 

TAPI Service Provider

TAPI Service Provider це драйвер, який дозволяє додаткам Microsoft TAPI обмінюватися даними з сервером Asterisk. Після установки на комп'ютер з Microsoft Windows, користувач може ініціювати вихідні виклики та управляти ними з використанням Microsoft Outlook, Microsoft Dialer або будь-яким іншим TAPI сумісним додатком. Додатково TAPI сумісні додатки також підтримують прийом та обробку вхідних дзвінків з інформацією про абонента. TAPI додатки можуть використовувати цю інформацію, щоб відкрити спливаюче вікно, яке відображає інформацію про абонента.

 

Звіти центру обробки викликів (Call Center Reporting) - це система моніторингу та звітності. Пакет Call Center Reporting це програма, яка дозволяє отримувати звіти про діяльність центру обробки викликів. Звіти генеруються і фільтруються по чергах, операторам і періодам дати / часу, показуючи Вам детальну працю центру обробки викликів.

За допомогою Call Center Reporting ви можете побачити:

  • Прийняті виклики.
  • Виклики що без відповіді або ті що не відбулися.
  • Входи операторів в систему і їх виходи із системи, а так само паузи в роботі.
  • Розподіл дзвінків згідно з різними критеріями: черги, час та діапазони дат.
  • Перегляд в режимі реального часу стану черг і викликів що очікують.

        Звіти можуть бути отримані, в той час як контакт-центр знаходиться в робочому стані. Ви можете бачити, що відбувається в реальному часі практично без затримок.

        Можливо створювати облікові записи користувачів з обмеженими повноваженнями. Ви можете надати доступ до певних черг або операторам для керівників контакт центру або користувачів. Ви також можете експортувати дані в csv файли або PDF документи для аналізу.

    Переваги:
  • Допомагає поліпшити час відповіді оператора і продуктивність центру обробки викликів.
  • Зменшує пропущені дзвінки клієнтів.
  • Покращує якість обслуговування клієнтів.
  • Допомагає визначити вимоги до підготовки окремого оператора.
  • Дозволяє швидко реагувати і вживати заходів, використовуючи звіти в режимі реального часу і графічні звіти операцій центру обробки викликів.

 

TAPI Service Provider це драйвер, який дозволяє додаткам Microsoft TAPI обмінюватися даними з сервером Asterisk. Після установки на комп'ютер з Microsoft Windows, користувач може ініціювати вихідні виклики та управляти ними з використанням Microsoft Outlook, Microsoft Dialer або будь-яким іншим TAPI сумісним додатком. Додатково TAPI сумісні додатки також підтримують прийом та обробку вхідних дзвінків з інформацією про абонента. TAPI додатки можуть використовувати цю інформацію, щоб відкрити спливаюче вікно, яке відображає інформацію про абонента.
 

TAPI Call Monitor може також використовуватися для обробки викликів і управлінням сценарієм вхідного дзвінка. При надходженні виклику, користувач може керувати ним (наприклад, відповідь, утримання, скидання і т.д.).
 
Основні характеристики і переваги:

  • Можливість здійснювати вихідні дзвінки, з Microsoft Outlook або інших TAPI сумісних додатків.
  • Можливо приймати вхідні дзвінкі та управляти дзвінками під час виклику (відповідь, утримання, перевід, скидання).
  • Можливість контролю стану викликів.
  • Отримання інформації про абонента для TAPI сумісних програм, які можуть використовувати цю інформацію, щоб відкрити спливаюче вікно, яке відображає інформацію про абонента.
  • Підтримка Nortel цифрових та IP телефонів.
  • Дозволяє спростити бізнес-комунікації.
  • Підвищення доступності персоналу і продуктивності.