Уніфіковані повідомлення (Unified Messaging) = Voicemail+Email+Fax • Отримуйте голосові повідомлення та факси на e-mail • Відсилайте факси з Вашого робочого столу або через web-браузер • «Чорний список» номерів телефонів • Економте на папері: отримуйте факси в електронному вигляді і друкуйте тільки тоді, коли потрібно • Віртуальний FAX – надійність, якість • Візуальна голосова пошта (передивляйтесь повідомлення в web браузері – від кого, як давно, та інш.) • Доступний Plug-in для click-to-call з бази контактів Outlook Мобільність: Бізнес в дорозі • Extend-to-Mobile: дозволяє одночасну трансляцію вхідних дзвінків як на офісний телефон, так і на мобільні номери • Find-Me/Follow-Me: Дозволяє користувачам прописувати список номерів, а також політику вхідних дзвінків, коли вони знаходяться в дорозі. Користувачі можуть легко доступитись до цих налаштувань через web-браузер • Використовуйте iPhone або Android смартфони як звичайний офісний телефон, користуйтесь всіма функціями, використовуйте короткі номери де б Ви не знаходились. • Бездротові рішення SIP WiFi, SIP DECT або бездротові Norstar. Легке системне адміністрування • Легке та зручне Web адміністрування зменшує часові витрати на переналаштування Детальна статистика дзвінків • Аналіз завантаження ліній корисний для визначення ліній, за які Ви платите, але не використовуєте • Гнучка звітність: Білінгові звіти, сумарні звіти по відділенням і т.д. • Графічне відображення, експорт в Excel/PDF/CSV записів, аналітики трафіку та інших даних. Панель управління оператора: легкий контроль • Візуальний статус: користувачів, ліній, черг, конференцій та інших даних. • Легке ‘drag & drop’ управління переадресаціями та конференціями • Визначення номеру дозволяє оператору бачити хто і скільки розмовляв
|
|
Конференції • Постійніі або за розкладом • Можуть бути записані • Веб-управління конференцією – запрошення учасників, візуальне відображення учасників, вимкнення звуку та видалення учасників в один клік. Запис дзвінків • По запиту, запис усіх дзвінків, запис окремих користувачів, ЗЛ та черг дзвінків • Архівна база збережених дзвінків Віддалені працівники • При додаванні софтфону на комп’ютер працівник отримує всі переваги та можливості офісної комунікаційної системи • Можливо працювати вдома з IP телефоном Інтеграція пристроїв безпеки та відео • Моніторинг кімнат, вхідних та «чорних» дверей • Управління поворотними камерами • Отримуйте аудіо та відео від дверних телефонів, щоб до підняття слухавки бачити, хто прийшов • Моніторинг з Вашого смартфона, ПК віддалено, з дома чи офісу. Контакт-центр • Черги дзвінків, маршрутизація в залежності від кваліфікації оператора, реєстрація оператора, статистика черг та операторів у реальному часі • Прослуховування розмови оператора • Голосові меню та авто інформатори • Запис розмов для контролю якості Заспись голосових заміток • Функція відправки голосової замітки на e-mail Портал користувача • Користувачі можуть управляти власними find/follow me номерами • Прослуховуйте голосові повідомлення та записи розмов (завантаження на ПК) • Доступ до інформації про власні дзвінки (хто дзвонив, пропущені виклики) • Змінюйте пароль та e-mail для голосової пошти • Користувачі можуть управляти переадресаціями, авто секретарем (запис імені абонента що викликає перед з’єднанням), очікуванням викликів та режимом «не турбувати» SIP з’єднувальні лінії • Використовуйте інтернет з’єднання для зовнішніх дзвінків GSM 3G/4G шлюз • Використовуйте 3G, 4G як бекап- мережу для вхідних та вихідних дзвінків Мережева безпека • Вбудований захист від атак та злому |
Основні можливості:
Цифрові телефони Nortel |
|
- T/M серій(Nostar, BCM) |
|
- M3900/M2000/M3820/M3310серій |
|
Nortel IP/SIP телефони |
|
- 1100/1200/i2000 серій |
|
Оголошення через цифрові таIP телефони Nortel |
|
Yealink SIP телефони |
|
Polycom SIP телефони |
|
Cisco SIP телефони |
|
SIP відеотелефони та камери |
|
SIP/UNIStimсофтфони |
|
Mobility–3G/4G, SIP WiFi |
|
- SIP DECT рішення |
|
- IOS, Android, планшети |
|
Line-in Audio Port |
|
Основні функції |
|
- Набір бізнес функцій |
|
- Find Me/Follow Me |
|
- Конференц міст |
|
- Особисте голосове меню |
|
- Запис розмов |
|
- Контакт центр |
|
- Детальна статистика |
|
- Уніфіковані повідомлення |
|
- Уніфіковані скриньки |
|
- Дистанційний працівник |
|
Коди функцій Nortel |
Функціональність цифрових телефонів Meridian/CS1000
Функція |
Aries |
Orion |
M3904 |
M3903 |
M3902 |
Оператор не доступний |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Логін оператора |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Контроль зайнятості (BLF) |
Так |
Так |
Так |
Ні |
Ні |
Перенаправлення викликів |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Лог викликів |
Ні |
Так/3820 |
Так |
Ні |
Ні |
Паркування виклику |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Очікування виклику |
Так |
Так |
Так |
Ні |
Ні |
Конференція |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Підхоплення з номера |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Імена з довідника |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Відображення номера ГП |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Не турбувати |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Відключення не турбувати |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Перенаправлення на ГП |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Гучні Оголошення |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Групове підхоплення |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Hot Desking |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Hot Desking Cancel |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Перенабор останнього № |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Link / Короткий відбій |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Мітки часу |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Оголошення по зонам 1-6 |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Запис виклику |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Розмовляючий годинник |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Час / Дата |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Час / Дата викл. |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Системний швидкий набір |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Тест телефону |
Ні |
Ні |
Ні |
Ні |
Ні |
Перевід виклику |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Сліпий перевід виклику |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Голосовий виклик |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Логін в ГП |
Так |
Так |
Так |
Так |
Так |
Функціональність аналогових телефонів:
- Link / Короткий відбій
- Індикація нового повідомлення
- Перенабор останнього номеру
- Передача Caller ID (Планується)
- Тональний набір номера (імпульсний набір номера не підтримується)
- Інші функції системи викликаються вводом спеціальних кодів
Параметри аналогового порту (максимальний опір шлейфа, перешкодозахищеність) залишаються колишніми.
Взагалі всі інші, недорогі аналогові шлюзи не призначені для роботи на довгих лініях.