Центр обробки викликів, це гнучкий додаток який добре масштабується. Він здатний задовольнити Ваші бізнес процеси сьогодні і завтра!
Основні характеристики і переваги:
- Центр обробки викликів підтримує SIP телефони та UNIStim телефони Nortel.
- Масштабованість - підтримує від 10-250 операторів.
- Віртуальний мережевий центр обробки викликів - дозволяє підключати кращих операторів, незалежно від того, де вони знаходяться, в головному офісі, філії або вдома.
- Маршрутизація на основі професійних навичок - виклик потрапляє до операторів, які найкращим чином підходять для обробки даного виклику.
- Підключення до декількох черг - підвищує продуктивність забезпечуючи операторів інформацією, необхідною для ефективної обробки різних типів викликів.
- Переповнення черг і балансування навантаження - дозволяє реагувати на коливання кількості викликів, автоматично підключаючи додаткових операторів, коли перевищені певні пороги.
- Інтегровані медіа ресурси - вбудований IVR і перетворення тексту в мову.
- Контроль якості обслуговування - адміністратор може прослуховувати розмову операторів, не будучи почутим сторонами, які беруть участь у розмові.
- CTI інтерфейс - інтеграція баз даних і корпоративних додатків з Центром обробки викликів.
- Звіти - в режимі реального часу і історичні звіти.