1. П. Яким чином можливо підключити систему до мережі загального користування?
    В. Підключити Asterisk сервер до мережі загального користування можливо SIP транками, підтримуються аналогові та цифрові (BRI, PRI) інтерфейсні плати виробництва OpenVox, Digium, Sangoma, Tormenta і ін. Можливо використання зовнішніх аналогових та цифрових шлюзів будь-яких виробників. Додатково підтримується Google Voice.
  2. П. Яка максимальна абонентська ємність системи?
    В. Абонентська ємність сервера Asterisk залежить тільки від продуктивності серверів, на яких вона встановлена. Ємність залежить від кількості одночасних викликів, які система може обробити без втрати якості. В середньому, 15 одночасних викликів утилізують одне ядро процесора і 1Гб оперативної пам'яті. Для ЦОВ кількість одночасних викликів має бути більше, ніж кількість абонентів, для банку приблизно половину абонентської ємності, для готелю досить 10% абонентської ємності.
  3. П. А чим гірше з'єднання існуючої АТС Meridian 1 з сервером Asterisk, використовуючи PRI?
    В. В разі з'єднання АТС Meridian 1 з сервером Asterisk по PRI, Ви отримаєте дві різнорідні системи, які необхідно окремо адмініструвати. Доведеться вирішувати проблеми з номерним планом. У більшості випадків неможлива передача імені абонента. Неможлива передача інформації про стан абонента і presence інформації між АТС. PRI канал стає вузьким місцем між двома системами.
    Найголовніше, абоненти АТС Meridian 1 не можуть користуватися сервісами і CTI додатками уніфікованих комунікацій.
  4. П. Чи можливо встановлення системи у віртуальному середовищі VMware, Hyper-V та ін.?
    В. Так звісно.